14 Ekim 2012 Pazar

Doğum Günü Pastası (Beyaz Çikolata kaplı)

Bu şeker hamurundan gül işini çok sevdim.Yapıp yapıp heryere güller kondurasım var :)

Beyaz çikolata kaplı bu pastanın üzerine de 3 tane en sevdiğim renklerde gül oturttum.
(eşim sağolsun bunu da yorumsuz bırakmadı :) "Güller fransız bayrağı rengindeymiş" Hiiç aklıma gelmemişki halbuki :))

Pastanın keki, kakaolu pandispanya.
Ara katlarında; ilkinde beyaz çikolata ganaj üstü damla sütlü çikolata, ikincisinde krem peynirli vanilyalı krema üstü frambuaz var.
Pasta üzerine yazı yazmayı ilk kez denedim.
Kendi babama yapıyormuş gibi sevgiyle ve özenle, işte bu çıktı ortaya ...
Daha iyisi olabilir miydi? Elbette, ama bu da beni son derece memnun eden bir pasta oldu!
Lezzeti ise cabası!
Nerden mi biliyorum? E çünkü 1 gün önceki doğumgünümde kendimize de yaptım :) Onlar da sırasıyla  huzurlarınıza çıkacak insallah :)

Güllerin içinden ...

16 cm lik kalıpla, gayet dolgun bir pandispanya ...

Sevgili doğum günü Babası, tüm babalar; Iyi ki Dogdunuz!!!


Sevgiyle,
Türkan Y.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder